Reparaties

Waar kan ik mijn reparatieverzoek melden? 
Je kan je reparatieverzoek online melden of telefonisch via 070 402 08 70. De servicemanager beoordeelt het reparatieverzoek en onderneemt verdere acties. De aannemer neemt vervolgens contact met je op voor het maken van een afspraak.   

Is er iets kapot in het gebouw? Werkt de verlichting bijvoorbeeld niet meer? Meld het bij de servicemanager.

Spoedreparatie? 
De servicemanager is tijdens kantoortijden aanwezig. Heb je ‘s avonds of in het weekend iets dat met spoed moet worden gerepareerd? Dan kan je contact opnemen met onze avond- en weekenddienst via het telefoonnummer 088 - 124 24 24. De medewerker beoordeelt of het reparatieverzoek spoedeisend is en kan een aannemer inschakelen. Het is niet de bedoeling dat je dit telefoonnummer tijdens kantooruren belt.  
  
Hoe zit het met de kosten van de reparatie? 
De kosten van bepaalde reparaties zijn voor Vestia. Sommige reparaties moet je zelf betalen. Je hebt bij het tekenen van het huurcontract een serviceabonnement afgesloten. Dit betekent dat je voor veel kleine reparaties bent verzekerd. Je krijgt van te voren te horen of een reparatie voor eigen rekening is. Bij het huurcontract krijg je ook de folder 'Wie betaalt de rekening'. Hier kun je zien wanneer je een reparatie zelf moet betalen en welke reparaties onder het serviceabonnement vallen.